آ

  • آشنایی با مقاصد تاثیر مدل پذیرش فناوری گشت ‏های مجازی بر تمایل به بازدید حضوری از جاذبه ‏ها و مقاصد گردشگری مبتنی بر آشنایی با مقصد [دوره 18، شماره 61، 1402، صفحه 111-138]

  • آینده‌نگاری شناسایی عوامل کلیدی گردشگری روستایی در شهرستان هریس [دوره 18، شماره 63، 1402، صفحه 73-104]

ا

  • ایران تحلیلی بر تجربه معنوی گردشگران زن خارجی درایران [دوره 18، شماره 61، 1402، صفحه 7-34]

  • استارت‌آپ‌های گردشگری طراحی مدل هوشمندی برند در استارت‌آپ‌های گردشگری: رویکردی آمیخته [دوره 18، شماره 62، 1402، صفحه 123-159]

  • استان یزد مدل سازی و شبیه سازی عوامل مؤثر بر توسعه گردشگری مذهبی استان یزد [دوره 18، شماره 64، 1402، صفحه 145-190]

  • استان کرمانشاه مفهوم‌پردازی الگوی توسعه گردشگری مذهبی با تأکید بر بُقاع متبرکه (مورد مطالعه: استان کرمانشاه) [دوره 18، شماره 63، 1402، صفحه 149-192]

  • استراتژی‌های فرهنگی شناسایی استراتژی های فرهنگی مراکز بوم گردی استان مازندران با رویکردی بر تحلیل مضمون [دوره 18، شماره 64، 1402، صفحه 191-216]

  • اقتصاد محلی عوامل جذب گردشگران رویداد به جشنواره‌های محلی (مورد مطالعه: جشنواره گل و گلاب میمند فارس) [دوره 18، شماره 63، 1402، صفحه 41-72]

  • الگوی توسعه مفهوم‌پردازی الگوی توسعه گردشگری مذهبی با تأکید بر بُقاع متبرکه (مورد مطالعه: استان کرمانشاه) [دوره 18، شماره 63، 1402، صفحه 149-192]

  • الگوی توسعه ارائه الگوی پارادایمی توسعه گردشگری خلاق روستایی (مورد مطالعه: روستاهای هدف گردشگری استان کرمانشاه) [دوره 18، شماره 64، 1402، صفحه 217-259]

  • انتخاب مقصد گردشگری نقش مدیریت ارتباط الکترونیک با مشتری در تسهیل انتخاب مقصد گردشگری (مورد مطالعه: دفاتر خدمات مسافرتی فعال در تهران) [دوره 18، شماره 62، 1402، صفحه 85-122]

  • انگیزه ‌بیرونی و درونی واقعیت مجازی در گردشگری: تصمیم به سفر بر اساس نظریه انگیزش بیرونی و درونی [دوره 18، شماره 61، 1402، صفحه 207-237]

ب

  • بازاریابی الکترونیکی مدل بازاریابی داده محور در گردشگری هوشمند؛ رویکرد فراترکیب [دوره 18، شماره 61، 1402، صفحه 169-206]

  • بازاریابی داده محور مدل بازاریابی داده محور در گردشگری هوشمند؛ رویکرد فراترکیب [دوره 18، شماره 61، 1402، صفحه 169-206]

  • بازاریابی دیجیتال ارائه مدل بازاریابی دیجیتال در صنعت گردشگری پزشکی ایران [دوره 18، شماره 62، 1402، صفحه 161-202]

  • بازاریابی رویدادها عوامل جذب گردشگران رویداد به جشنواره‌های محلی (مورد مطالعه: جشنواره گل و گلاب میمند فارس) [دوره 18، شماره 63، 1402، صفحه 41-72]

  • بازی مبتنی بر مکان ارزیابی مزایای بازی‌وارسازی در گردشگری (مطالعه موردی: سایت تخت جمشید) [دوره 18، شماره 63، 1402، صفحه 229-263]

  • بازی وارسازی ارزیابی مزایای بازی‌وارسازی در گردشگری (مطالعه موردی: سایت تخت جمشید) [دوره 18، شماره 63، 1402، صفحه 229-263]

  • بُقاع و اماکن متبرکه مفهوم‌پردازی الگوی توسعه گردشگری مذهبی با تأکید بر بُقاع متبرکه (مورد مطالعه: استان کرمانشاه) [دوره 18، شماره 63، 1402، صفحه 149-192]

پ

  • پایداری طراحی مدل پایداری زنجیره تأمین صنعت گردشگری ایران با تأکید بر شرایط همه‌گیری ویروس کرونا [دوره 18، شماره 64، 1402، صفحه 103-144]

ت

  • تجربیات بیادماندنی استخراج تجربیات بیادماندنی گردشگران از مقاصد گردشگری روستایی (مورد مطالعه: شهرستان‌های مشهد، نیشابور و طرقبه‌شاندیز) [دوره 18، شماره 62، 1402، صفحه 37-84]

  • تجربه تحلیلی بر تجربه معنوی گردشگران زن خارجی درایران [دوره 18، شماره 61، 1402، صفحه 7-34]

  • تجربه گردشگر ارائه چارچوب مفهومی چندوجهی برای تجربه گردشگران مذهبی: مرور نظام ‏مند [دوره 18، شماره 63، 1402، صفحه 105-148]

  • تجربه معنوی تحلیلی بر تجربه معنوی گردشگران زن خارجی درایران [دوره 18، شماره 61، 1402، صفحه 7-34]

  • تحلیل مضمون تحلیل مضامین عقلانیت در سند چشم انداز توسعه میراث فرهنگی و گردشگری کشور [دوره 18، شماره 62، 1402، صفحه 7-36]

  • تحلیل مضمون ارائه چارچوب مفهومی چندوجهی برای تجربه گردشگران مذهبی: مرور نظام ‏مند [دوره 18، شماره 63، 1402، صفحه 105-148]

  • تحلیل مضمون مدل هتل یادگیرنده برای صنعت هتلداری ایران [دوره 18، شماره 64، 1402، صفحه 1-32]

  • تحلیل هم‌آیندی واژگان مرور کتاب سنجی بر پژوهش‌های گردشگری مذهبی [دوره 18، شماره 61، 1402، صفحه 139-168]

  • تخت جمشید ارزیابی مزایای بازی‌وارسازی در گردشگری (مطالعه موردی: سایت تخت جمشید) [دوره 18، شماره 63، 1402، صفحه 229-263]

  • تغییر نگرش واقعیت مجازی در گردشگری: تصمیم به سفر بر اساس نظریه انگیزش بیرونی و درونی [دوره 18، شماره 61، 1402، صفحه 207-237]

  • تمایل به بازدید تاثیر مدل پذیرش فناوری گشت ‏های مجازی بر تمایل به بازدید حضوری از جاذبه ‏ها و مقاصد گردشگری مبتنی بر آشنایی با مقصد [دوره 18، شماره 61، 1402، صفحه 111-138]

  • تهران نقش مدیریت ارتباط الکترونیک با مشتری در تسهیل انتخاب مقصد گردشگری (مورد مطالعه: دفاتر خدمات مسافرتی فعال در تهران) [دوره 18، شماره 62، 1402، صفحه 85-122]

  • تهران تحلیل و ارزیابی مولفه‌های کلیدی در ایجاد گردشگری سلامت پایدار در شهر تهران با کاربست مدل پادین [دوره 18، شماره 64، 1402، صفحه 61-102]

  • توانمندسازی تحلیل مؤلفه‌های توسعه گردشگری اجتماع‌محور در مناطق روستایی؛ مطالعه موردی: شهرستان های مریوان و سروآباد [دوره 18، شماره 62، 1402، صفحه 241-268]

  • توسعه مدل سازی و شبیه سازی عوامل مؤثر بر توسعه گردشگری مذهبی استان یزد [دوره 18، شماره 64، 1402، صفحه 145-190]

  • توسعه روستایی عوامل جذب گردشگران رویداد به جشنواره‌های محلی (مورد مطالعه: جشنواره گل و گلاب میمند فارس) [دوره 18، شماره 63، 1402، صفحه 41-72]

  • توسعه گردشگری مفهوم‌پردازی الگوی توسعه گردشگری مذهبی با تأکید بر بُقاع متبرکه (مورد مطالعه: استان کرمانشاه) [دوره 18، شماره 63، 1402، صفحه 149-192]

  • توسعه گردشگری ارائه الگوی پارادایمی توسعه گردشگری خلاق روستایی (مورد مطالعه: روستاهای هدف گردشگری استان کرمانشاه) [دوره 18، شماره 64، 1402، صفحه 217-259]

ج

  • جامعه محلی تحلیل مؤلفه‌های توسعه گردشگری اجتماع‌محور در مناطق روستایی؛ مطالعه موردی: شهرستان های مریوان و سروآباد [دوره 18، شماره 62، 1402، صفحه 241-268]

  • جشنواره گل و گلاب میمند عوامل جذب گردشگران رویداد به جشنواره‌های محلی (مورد مطالعه: جشنواره گل و گلاب میمند فارس) [دوره 18، شماره 63، 1402، صفحه 41-72]

  • جشنواره‌های محلی عوامل جذب گردشگران رویداد به جشنواره‌های محلی (مورد مطالعه: جشنواره گل و گلاب میمند فارس) [دوره 18، شماره 63، 1402، صفحه 41-72]

  • جهت‌‌گیری سبز شناسایی و تبیین مصادیق سبزشویی در صنعت هتلداری ایران [دوره 18، شماره 61، 1402، صفحه 35-64]

  • جهت‌گیری کارآفرینانه تحلیل نقش جهت‌گیری کارآفرینانه در تقویت عملکرد شرکت در صنعت گردشگری [دوره 18، شماره 63، 1402، صفحه 193-228]

د

  • دفاتر خدمات مسافرتی نقش مدیریت ارتباط الکترونیک با مشتری در تسهیل انتخاب مقصد گردشگری (مورد مطالعه: دفاتر خدمات مسافرتی فعال در تهران) [دوره 18، شماره 62، 1402، صفحه 85-122]

ر

  • رستوران گارگوپ پیش‌بینی قصد خرید اخلاقی محصولات پایدار در مدل‌کسب‌وکار دایره‌ای از طریق رفتار مشتریان/گردشگران با استفاده از شبکه عصبی مصنوعی(ANN) [دوره 18، شماره 62، 1402، صفحه 203-240]

  • رفتار مشتریان پیش‌بینی قصد خرید اخلاقی محصولات پایدار در مدل‌کسب‌وکار دایره‌ای از طریق رفتار مشتریان/گردشگران با استفاده از شبکه عصبی مصنوعی(ANN) [دوره 18، شماره 62، 1402، صفحه 203-240]

  • رقابت پذیری ارائه مدل بازاریابی دیجیتال در صنعت گردشگری پزشکی ایران [دوره 18، شماره 62، 1402، صفحه 161-202]

  • روستای هدف گردشگری ارائه الگوی پارادایمی توسعه گردشگری خلاق روستایی (مورد مطالعه: روستاهای هدف گردشگری استان کرمانشاه) [دوره 18، شماره 64، 1402، صفحه 217-259]

  • روش تحلیل مضمون شناسایی و تبیین مصادیق سبزشویی در صنعت هتلداری ایران [دوره 18، شماره 61، 1402، صفحه 35-64]

  • روش زیمت استخراج تجربیات بیادماندنی گردشگران از مقاصد گردشگری روستایی (مورد مطالعه: شهرستان‌های مشهد، نیشابور و طرقبه‌شاندیز) [دوره 18، شماره 62، 1402، صفحه 37-84]

  • رویکرد آمیخته طراحی مدل هوشمندی برند در استارت‌آپ‌های گردشگری: رویکردی آمیخته [دوره 18، شماره 62، 1402، صفحه 123-159]

ز

  • زیارت ارائه چارچوب مفهومی چندوجهی برای تجربه گردشگران مذهبی: مرور نظام ‏مند [دوره 18، شماره 63، 1402، صفحه 105-148]

  • زنان گردشگر خارجی تحلیلی بر تجربه معنوی گردشگران زن خارجی درایران [دوره 18، شماره 61، 1402، صفحه 7-34]

  • زنجیره تأمین طراحی مدل پایداری زنجیره تأمین صنعت گردشگری ایران با تأکید بر شرایط همه‌گیری ویروس کرونا [دوره 18، شماره 64، 1402، صفحه 103-144]

ژ

  • ژئوتوریسم ارزیابی و پهنه‌بندی توانمندی‌های ژئوتوریستی شهرستان طارم [دوره 18، شماره 64، 1402، صفحه 33-60]

  • ژئومورفوسایت ارزیابی و پهنه‌بندی توانمندی‌های ژئوتوریستی شهرستان طارم [دوره 18، شماره 64، 1402، صفحه 33-60]

س

  • سازمان یادگیرنده مدل هتل یادگیرنده برای صنعت هتلداری ایران [دوره 18، شماره 64، 1402، صفحه 1-32]

  • سازمان های غیرانتفاعی مردم نهاد تببین نقش مشارکت سازمان های مردم نهاد و موزه ها در فرایند ترویج گردشگری پایدار [دوره 18، شماره 63، 1402، صفحه 7-40]

  • سبزشویی شناسایی و تبیین مصادیق سبزشویی در صنعت هتلداری ایران [دوره 18، شماره 61، 1402، صفحه 35-64]

  • سند چشم انداز توسعه گردشگری تحلیل مضامین عقلانیت در سند چشم انداز توسعه میراث فرهنگی و گردشگری کشور [دوره 18، شماره 62، 1402، صفحه 7-36]

ش

  • شاخص‌های مکانی شناسایی فعالیت‌های تفرجی و بررسی شاخص‌های مکانی ‏برای توسعه طبیعت‌گردی در منطقه حفاظت شده حرا [دوره 18، شماره 61، 1402، صفحه 65-110]

  • شبکه عصبی مصنوعی پیش‌بینی قصد خرید اخلاقی محصولات پایدار در مدل‌کسب‌وکار دایره‌ای از طریق رفتار مشتریان/گردشگران با استفاده از شبکه عصبی مصنوعی(ANN) [دوره 18، شماره 62، 1402، صفحه 203-240]

  • شبیه سازی مدل سازی و شبیه سازی عوامل مؤثر بر توسعه گردشگری مذهبی استان یزد [دوره 18، شماره 64، 1402، صفحه 145-190]

  • شهرستان طارم ارزیابی و پهنه‌بندی توانمندی‌های ژئوتوریستی شهرستان طارم [دوره 18، شماره 64، 1402، صفحه 33-60]

  • شهرستان‌های مشهد استخراج تجربیات بیادماندنی گردشگران از مقاصد گردشگری روستایی (مورد مطالعه: شهرستان‌های مشهد، نیشابور و طرقبه‌شاندیز) [دوره 18، شماره 62، 1402، صفحه 37-84]

  • شهرستان هریس شناسایی عوامل کلیدی گردشگری روستایی در شهرستان هریس [دوره 18، شماره 63، 1402، صفحه 73-104]

ص

  • صنعت گردشگری شناسایی و تبیین مصادیق سبزشویی در صنعت هتلداری ایران [دوره 18، شماره 61، 1402، صفحه 35-64]

  • صنعت هتلداری شناسایی و تبیین مصادیق سبزشویی در صنعت هتلداری ایران [دوره 18، شماره 61، 1402، صفحه 35-64]

  • صنعت هتلداری ایران مدل هتل یادگیرنده برای صنعت هتلداری ایران [دوره 18، شماره 64، 1402، صفحه 1-32]

ط

  • طبیعت‌گردی شناسایی فعالیت‌های تفرجی و بررسی شاخص‌های مکانی ‏برای توسعه طبیعت‌گردی در منطقه حفاظت شده حرا [دوره 18، شماره 61، 1402، صفحه 65-110]

ع

  • عقلانیت تحلیل مضامین عقلانیت در سند چشم انداز توسعه میراث فرهنگی و گردشگری کشور [دوره 18، شماره 62، 1402، صفحه 7-36]

  • عملکرد تحلیل نقش جهت‌گیری کارآفرینانه در تقویت عملکرد شرکت در صنعت گردشگری [دوره 18، شماره 63، 1402، صفحه 193-228]

  • عملکرد شناسایی استراتژی های فرهنگی مراکز بوم گردی استان مازندران با رویکردی بر تحلیل مضمون [دوره 18، شماره 64، 1402، صفحه 191-216]

ف

  • فرهنگ سازمانی تحلیل نقش جهت‌گیری کارآفرینانه در تقویت عملکرد شرکت در صنعت گردشگری [دوره 18، شماره 63، 1402، صفحه 193-228]

  • فعالیت‌های تفرجی شناسایی فعالیت‌های تفرجی و بررسی شاخص‌های مکانی ‏برای توسعه طبیعت‌گردی در منطقه حفاظت شده حرا [دوره 18، شماره 61، 1402، صفحه 65-110]

ق

  • قابلیت بازاریابی تحلیل نقش جهت‌گیری کارآفرینانه در تقویت عملکرد شرکت در صنعت گردشگری [دوره 18، شماره 63، 1402، صفحه 193-228]

  • قابلیت‌سنجی ارزیابی و پهنه‌بندی توانمندی‌های ژئوتوریستی شهرستان طارم [دوره 18، شماره 64، 1402، صفحه 33-60]

  • قصد خرید اخلاقی پیش‌بینی قصد خرید اخلاقی محصولات پایدار در مدل‌کسب‌وکار دایره‌ای از طریق رفتار مشتریان/گردشگران با استفاده از شبکه عصبی مصنوعی(ANN) [دوره 18، شماره 62، 1402، صفحه 203-240]

ک

  • کتاب‌سنجی مرور کتاب سنجی بر پژوهش‌های گردشگری مذهبی [دوره 18، شماره 61، 1402، صفحه 139-168]

  • کرمانشاه ارائه الگوی پارادایمی توسعه گردشگری خلاق روستایی (مورد مطالعه: روستاهای هدف گردشگری استان کرمانشاه) [دوره 18، شماره 64، 1402، صفحه 217-259]

  • کیفیت زندگی تحلیل مؤلفه‌های توسعه گردشگری اجتماع‌محور در مناطق روستایی؛ مطالعه موردی: شهرستان های مریوان و سروآباد [دوره 18، شماره 62، 1402، صفحه 241-268]

  • کلان داده مدل بازاریابی داده محور در گردشگری هوشمند؛ رویکرد فراترکیب [دوره 18، شماره 61، 1402، صفحه 169-206]

گ

  • گردشگری واقعیت مجازی در گردشگری: تصمیم به سفر بر اساس نظریه انگیزش بیرونی و درونی [دوره 18، شماره 61، 1402، صفحه 207-237]

  • گردشگری طراحی مدل پایداری زنجیره تأمین صنعت گردشگری ایران با تأکید بر شرایط همه‌گیری ویروس کرونا [دوره 18، شماره 64، 1402، صفحه 103-144]

  • گردشگری شناسایی استراتژی های فرهنگی مراکز بوم گردی استان مازندران با رویکردی بر تحلیل مضمون [دوره 18، شماره 64، 1402، صفحه 191-216]

  • گردشگری ارزیابی مزایای بازی‌وارسازی در گردشگری (مطالعه موردی: سایت تخت جمشید) [دوره 18، شماره 63، 1402، صفحه 229-263]

  • گردشگری تحلیل و ارزیابی مولفه‌های کلیدی در ایجاد گردشگری سلامت پایدار در شهر تهران با کاربست مدل پادین [دوره 18، شماره 64، 1402، صفحه 61-102]

  • گردشگری اجتماع‌محور تحلیل مؤلفه‌های توسعه گردشگری اجتماع‌محور در مناطق روستایی؛ مطالعه موردی: شهرستان های مریوان و سروآباد [دوره 18، شماره 62، 1402، صفحه 241-268]

  • گردشگری ایران تحلیل مضامین عقلانیت در سند چشم انداز توسعه میراث فرهنگی و گردشگری کشور [دوره 18، شماره 62، 1402، صفحه 7-36]

  • گردشگری پایدار تببین نقش مشارکت سازمان های مردم نهاد و موزه ها در فرایند ترویج گردشگری پایدار [دوره 18، شماره 63، 1402، صفحه 7-40]

  • گردشگری پزشکی ارائه مدل بازاریابی دیجیتال در صنعت گردشگری پزشکی ایران [دوره 18، شماره 62، 1402، صفحه 161-202]

  • گردشگری پزشکی تحلیل و ارزیابی مولفه‌های کلیدی در ایجاد گردشگری سلامت پایدار در شهر تهران با کاربست مدل پادین [دوره 18، شماره 64، 1402، صفحه 61-102]

  • گردشگری خلاق ارائه الگوی پارادایمی توسعه گردشگری خلاق روستایی (مورد مطالعه: روستاهای هدف گردشگری استان کرمانشاه) [دوره 18، شماره 64، 1402، صفحه 217-259]

  • گردشگری روستایی شناسایی عوامل کلیدی گردشگری روستایی در شهرستان هریس [دوره 18، شماره 63، 1402، صفحه 73-104]

  • گردشگری زیارتی مرور کتاب سنجی بر پژوهش‌های گردشگری مذهبی [دوره 18، شماره 61، 1402، صفحه 139-168]

  • گردشگری سلامت تحلیل و ارزیابی مولفه‌های کلیدی در ایجاد گردشگری سلامت پایدار در شهر تهران با کاربست مدل پادین [دوره 18، شماره 64، 1402، صفحه 61-102]

  • گردشگری مذهبی مرور کتاب سنجی بر پژوهش‌های گردشگری مذهبی [دوره 18، شماره 61، 1402، صفحه 139-168]

  • گردشگری مذهبی مفهوم‌پردازی الگوی توسعه گردشگری مذهبی با تأکید بر بُقاع متبرکه (مورد مطالعه: استان کرمانشاه) [دوره 18، شماره 63، 1402، صفحه 149-192]

  • گردشگری مذهبی ارائه چارچوب مفهومی چندوجهی برای تجربه گردشگران مذهبی: مرور نظام ‏مند [دوره 18، شماره 63، 1402، صفحه 105-148]

  • گردشگری مذهبی مدل سازی و شبیه سازی عوامل مؤثر بر توسعه گردشگری مذهبی استان یزد [دوره 18، شماره 64، 1402، صفحه 145-190]

  • گردشگری معنوی مرور کتاب سنجی بر پژوهش‌های گردشگری مذهبی [دوره 18، شماره 61، 1402، صفحه 139-168]

  • گردشگری هوشمند مدل بازاریابی داده محور در گردشگری هوشمند؛ رویکرد فراترکیب [دوره 18، شماره 61، 1402، صفحه 169-206]

  • گشت‏های مجازی تاثیر مدل پذیرش فناوری گشت ‏های مجازی بر تمایل به بازدید حضوری از جاذبه ‏ها و مقاصد گردشگری مبتنی بر آشنایی با مقصد [دوره 18، شماره 61، 1402، صفحه 111-138]

م

  • مدیریت ارتباط الکترونیک با مشتری نقش مدیریت ارتباط الکترونیک با مشتری در تسهیل انتخاب مقصد گردشگری (مورد مطالعه: دفاتر خدمات مسافرتی فعال در تهران) [دوره 18، شماره 62، 1402، صفحه 85-122]

  • مدل پذیرش فن‏آوری تاثیر مدل پذیرش فناوری گشت ‏های مجازی بر تمایل به بازدید حضوری از جاذبه ‏ها و مقاصد گردشگری مبتنی بر آشنایی با مقصد [دوره 18، شماره 61، 1402، صفحه 111-138]

  • مدل کسب‌وکار دایره‌ای پیش‌بینی قصد خرید اخلاقی محصولات پایدار در مدل‌کسب‌وکار دایره‌ای از طریق رفتار مشتریان/گردشگران با استفاده از شبکه عصبی مصنوعی(ANN) [دوره 18، شماره 62، 1402، صفحه 203-240]

  • مراکز بوم‌گردی شناسایی استراتژی های فرهنگی مراکز بوم گردی استان مازندران با رویکردی بر تحلیل مضمون [دوره 18، شماره 64، 1402، صفحه 191-216]

  • مرور نظام ‏مند ارائه چارچوب مفهومی چندوجهی برای تجربه گردشگران مذهبی: مرور نظام ‏مند [دوره 18، شماره 63، 1402، صفحه 105-148]

  • مشارکت تببین نقش مشارکت سازمان های مردم نهاد و موزه ها در فرایند ترویج گردشگری پایدار [دوره 18، شماره 63، 1402، صفحه 7-40]

  • مطالعه ترکیبی تحلیل و ارزیابی مولفه‌های کلیدی در ایجاد گردشگری سلامت پایدار در شهر تهران با کاربست مدل پادین [دوره 18، شماره 64، 1402، صفحه 61-102]

  • مقاصد گردشگری روستایی استخراج تجربیات بیادماندنی گردشگران از مقاصد گردشگری روستایی (مورد مطالعه: شهرستان‌های مشهد، نیشابور و طرقبه‌شاندیز) [دوره 18، شماره 62، 1402، صفحه 37-84]

  • میک‌مک شناسایی عوامل کلیدی گردشگری روستایی در شهرستان هریس [دوره 18، شماره 63، 1402، صفحه 73-104]

  • منطقه حفاظت شده حرا شناسایی فعالیت‌های تفرجی و بررسی شاخص‌های مکانی ‏برای توسعه طبیعت‌گردی در منطقه حفاظت شده حرا [دوره 18، شماره 61، 1402، صفحه 65-110]

  • موزه تببین نقش مشارکت سازمان های مردم نهاد و موزه ها در فرایند ترویج گردشگری پایدار [دوره 18، شماره 63، 1402، صفحه 7-40]

ن

  • نیشابور و طرقبه‌شاندیز استخراج تجربیات بیادماندنی گردشگران از مقاصد گردشگری روستایی (مورد مطالعه: شهرستان‌های مشهد، نیشابور و طرقبه‌شاندیز) [دوره 18، شماره 62، 1402، صفحه 37-84]

  • نظریه داده بنیاد طراحی مدل پایداری زنجیره تأمین صنعت گردشگری ایران با تأکید بر شرایط همه‌گیری ویروس کرونا [دوره 18، شماره 64، 1402، صفحه 103-144]

  • نظریه داده‌بنیاد طراحی مدل هوشمندی برند در استارت‌آپ‌های گردشگری: رویکردی آمیخته [دوره 18، شماره 62، 1402، صفحه 123-159]

  • نظریه های برنامه ریزی تحلیل مضامین عقلانیت در سند چشم انداز توسعه میراث فرهنگی و گردشگری کشور [دوره 18، شماره 62، 1402، صفحه 7-36]

  • نواحی روستایی تحلیل مؤلفه‌های توسعه گردشگری اجتماع‌محور در مناطق روستایی؛ مطالعه موردی: شهرستان های مریوان و سروآباد [دوره 18، شماره 62، 1402، صفحه 241-268]

و

  • واقعیت مجازی واقعیت مجازی در گردشگری: تصمیم به سفر بر اساس نظریه انگیزش بیرونی و درونی [دوره 18، شماره 61، 1402، صفحه 207-237]

ه

  • هتل یادگیرنده مدل هتل یادگیرنده برای صنعت هتلداری ایران [دوره 18، شماره 64، 1402، صفحه 1-32]

  • هم‌آفرینی ارزش مدل بازاریابی داده محور در گردشگری هوشمند؛ رویکرد فراترکیب [دوره 18، شماره 61، 1402، صفحه 169-206]

  • همه‌گیری طراحی مدل پایداری زنجیره تأمین صنعت گردشگری ایران با تأکید بر شرایط همه‌گیری ویروس کرونا [دوره 18، شماره 64، 1402، صفحه 103-144]

  • هویت برند ارائه مدل بازاریابی دیجیتال در صنعت گردشگری پزشکی ایران [دوره 18، شماره 62، 1402، صفحه 161-202]

  • هوشمندی برند طراحی مدل هوشمندی برند در استارت‌آپ‌های گردشگری: رویکردی آمیخته [دوره 18، شماره 62، 1402، صفحه 123-159]

login